احمدی:

باران ۲۳۰ میلیارد تومان به کشاورزی لارستان خسارت زد

مسئول واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی لارستان گفت: بارش‌های هفته گذشته حدود ۲۳۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کشاورزی در این شهرستان خسارت وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - عباس احمدی با بیان اینکه خسارت‌های بارندگی هفته گذشته منجر به از بین رفتن 10 تا 90 درصد زراعت‌های مختلف شده است، گفت: در پی بارندگی‌ها و جاری شدن سیل به زیر بخش‌های زراعت، دام و طیور، آبزیان، زنبورعسل، چاه‌های کشاورزی و جاده بین مزارع خسارت وارد شده است.

او گفت: به دنبال بروز این خسارت‌ها مسئولین کشوری و استانی در حمایت و پشتیبانی برای جبران خسارات ناشی از سیل در منطقه حضور پیدا کرده و مناطق مختلف شهرستان را مورد بازدید قرار دادند.

احمدی با اشاره به نقش بیمه محصولات کشاورزی در مواقع بروز خسارت، گفت: هماهنگی‌های لازم با کارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان به منظور ارزیابی هرچه سریعتر این خسارات انجام شده است و بازدیدهای میدانی ارزیابی خسارت توسط نمایندگان صندوق بیمه با همراهی معاون فنی و اجرایی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان روزانه در بخشهای مختلف شهرستان در حال انجام است.

هفته گذشته و متعاقب بروز سیلاب، وزیر کشور، معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مناطق سیل زده شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار