در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۳۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۸۶ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان -  شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۲۰ دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۲ هزار و ۲۰۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۳۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۸۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۸۹۰ واحد در ارتفاع ۳۵۲ هزار و ۳۱۲ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، پارس و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. خودرو، شپنا و برکت سه نماد پرتراکنش بازار بورس در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس نیز با ۴۲ واحد اُفت در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد سمگا، فرابورس و آریا نیز پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس در این دقایق هستند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت 6 هزار و 503 واحد در ارتفاع یک میلیون و 330 هزار و 317 واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و 559 واحد در ارتفاع 351 هزار و 643 واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، پارس و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. نماد شپنا، خودرو و انرژی3 پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۵۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۸ واحدی ایستاد. سه نماد آریا، زاگرس و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۴۶۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۳۵۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۲۵۴ واحد واحد در ارتفاع ۳۵۱ هزار و ۹۴۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، پارس و شپنا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته‌اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۸۵ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۳۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد غصینو، زاگرس و آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۳۵ نماد در صف خرید و ۸۷ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۱۸۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۴۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱ هزار و ۹۹ واحد در ارتفاع ۳۵۲ هزار و ۱۰۳ واحدی قرار گرفت.
سه نماد \پارس، فملی و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. نماد خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۹۹ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۸ واحدی قرار گرفت. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. همچنین بیشترین حجم معاملات به ترتیب به سهام خودرو، خاور و خساپا متعلق است.  از میان ۷۰۸ نماد، ۵۴ نماد در صف خرید و ۸۳ نماد در صف فروش قرار داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار