معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: بازرسی‌های مشترک برای رعایت نکات بهداشتی، باید با شدت، دقت و نظم مضاعفی صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عکرش گفت: بازرسی‌های مشترک مرکز بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی از اماکن عمومی در زمینه بررسی رعایت نکات بهداشتی، باید با شدت، دقت و نظم مضاعفی صورت پذیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: با توجه به اینکه شیوع سویه‌های جدید ویروس کووید ۱۹ جامعه جهانی را تهدید می‌کند و این ویروس همچنان یک بیماری پاندمی به شمار می‌رود، آحاد جامعه باید در زمینه عمل به مسئولیت اجتماعی، با دریافت واکسن ضمن ایجاد خودمراقبتی، از اطرافیانشان به ویژه افرادی که در معرض خطر بیشتر برای بیماری شدید ناشی از کووید ۱۹ هستند محافظت نموده و خطر مرگ و میر را کاهش دهند.

شنبدی گفت: از عموم همشهریان فهیم خواهشمندیم علاوه رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی، در سریعترین زمان ممکن برای دریافت و تزریق واکسن به نزدیکترین مرکز یا پایگاه بهداشتی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا ماهشهر گفت: از ائمه جمعه، بزرگان، معتمدین و معلمین تقاضا داریم به ترغیب و تشویق عموم مردم برای دریافت واکسن و رعایت نکات بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

با شیوع کرونا ویروس شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا تنظیم و به همه ابلاغ شد و نظارت‌های بر رعایت آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار