رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: ۳۸ واحد صنفی متخلف این استان در اجرای طرح پیشگیری از انتقال کرونا به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -بهروز حصاری گفت: پرونده ۳۸ واحد صنفی متخلف این استان در اجرای طرح پیشگیری از انتقال کرونا طی ماه جاری به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است و بیش از یک هزارو ۲۹۵ واحد صنفی در البرز مورد بازدید قرار گرفتند که ۴۳۹ واحد صنفی آن‌ها اخطار شفاهی دریافت کردند.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز عنوان کرد: در این مدت ۱۰ اخطار کتبی به واحد‌های صنفی متخلف داده شده است.

او گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس اومیکرون درکشور، طرح نظارت بهداشتی بر واحد‌های صنفی و برخورد قانونی به متخلفان در این استان به صورت ویژه تشدید شد.

 تمام واحد‌های صنفی با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا، بیش از پیش موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

او عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در تمام واحد‌های صنفی، پاساژها، مجتمع‌های تجاری، بازار‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به صورت ویژه انجام شود.

 حصاری گفت: روزانه بازرسان معاونت بازرسی این اتاق به همراه اتحادیه‌های مختلف واحد‌های صنفی را بازدید و تخلفات را بررسی می‌کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف مرکز البرز نظارت‌های کامل از سوی مراجع ذیربط انجام می‌شود و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ‌های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی، واحد‌های صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

استان البرز ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.