احمد محمودزاده گفت: باید سالانه ۲۵ هزار نفر وارد دانشگاه فرهنگیان شوند که در سال‌های اخیر اتفاق نیفتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرپرست سازمان مدارس و سازمان‌های غیردولتی گفت: بنا بر گفته رهبر انقلاب سند تحول بنیادین، نقشه راه آموزش و پرورش است و باید نگاه عملیاتی به آن داشت. در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش هم این سند جزء اسناد بالادستی است. بیشترین کار در جهت پیشبرد این سند در حوزه نیروی انسانی است؛ پیگیر هستیم و سعی می‌کنیم کمبود و کیفیت جذب نیروی انسانی را حل کنیم.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۰ تصویب شده؛ اما در ۱۰ سال گذشته اجرایی نشده است.

سرپرست سازمان مدارس و سازمان‌های غیردولتی معتقد است باید در راستای همین سند در موضوع سخت افزار و زیرساخت‌های آموزش و پرورش پیشرفت کرد.

محمودزاده بیان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش کشور ظرفیت بالایی داریم. امیدوارم بتوانیم در بحث شورا‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی گام بلندی برداریم و برای آینده آموزش و پرورش تصمیم‌های بزرگ گرفته و ظرفیت‌های این سازمان را احیا کنیم. ۳ میلیون دانش آموز در مدارس غیر دولتی، هیئت امنایی و آموزش از راه دور مورد نظر قرار گرفته اند و برای آینده آن‌ها برنامه‌های بسیاری تدوین کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۱ دی ۱۴۰۰
فقط معلم حق دارن استخدام کنن نه آکار پاکار و امتحان و نمره هم کلا در اختیار معلم باید باشه و آموزش و پرورش اصلا خودشو نباید درگیر امتحانات معلما بکنه و فقط از هر کلاس دو سه نفر رو شانسی تست کنه ببینه معلم درست نمره میده یا نه کلا آموزش و پرورش کار آموزشی اش رو درست انجام بده کارای پرورشی طلبش