رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری تحت عنوان فروش کالا‌های غیرمجاز که در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام فعال بودند، خبرداد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -سرهنگ حسن کیخا گفت: با اشراف اطلاعاتی در حوزه پیشگیری و مبارزه با جرائم سایبری تعدادی از صفحات اینستاگرامی که به فروش محصولات غیرمجاز اقدام می‌کردند، مورد شناسایی و رصد کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ایجاد کننده صفحات در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند که مستندات مرتبط با فعالیت مجرمان استخراج و در این راستا با هماهنگی قضایی اقدامات دستگیری مجرمان به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، سه نفر از گردانندگان این صفحات مجرمانه شناسایی و در دو عملیات پلیسی موفق، توسط کارشناسان پلیس فتا استان دستگیر شدند.

 اعضای این باند سه نفره در ابتدا منکر اقدامات و فعالیت مجرمانه خود بودند، اما پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، به اقدامات غیرقانونی خود اعتراف کرده که پس از تکمیل پرونده، به شعبه قضایی رسیدگی‌کننده معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار