مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ هزار و ۷۹۵ نفر از شهروندان استان در قالب ۶ هزار و ۱۳۸ خانوار از زمان بروز سیلاب اخیر تاکنون توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -علیرضا میر بهاء الدین گفت: ۱۲ هزار و ۷۸۰ سیلزده سیستان و بلوچستان در این مدت توسط نیرو‌های این جمعیت در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

او  توزیع ۷۸۷ دستگاه چادر امدادی، ۸۳۲ دستگاه چادر مسافرتی، ۲۷۵۲ تخته موکت۱۳ هزار و ۵۵۶ تخته پتو و۱۰ هزار و ۴۶ کیلوگرم نایلون را از جمله اقلام توزیع شده در این بین سیلزدگان سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

او گفت: تاکنون یک هزار و ۹۳۰ بسته غذای، ۱۵ هزار و ۳۴۸ قوطی کنسروجات، هشت هزار و ۸۶ کیلوگرم برنج، ۲ هزار و ۷۱ کیلوگرم قندو شکر، ۲۶ هزار و ۸۳۴ بطری آب معدنی و همچنین چای و حبوبات، فانوس و والور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

 ۲۹۳ روستا و ۱۷ شهرستان چابهار، کنارک، سرباز، فنوج، زابل، نیمروز، مهرستان، زاهدان، دلگان، هیرمند، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، زهک، خاش، سراوان و میرجاوه درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند که توسط سه هزار و ۳۷۷ نفر روز نیروی نجاتگر هلال احمر در قالب ۶۵۶ تیم عملیاتی و بکارگیری ۴۶۴ خودرو امدادی و عملیاتی امدادرسانی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار