سنا: قبل از آمدنم به ایران قایقرانان ایرانی قدرت زیادی در آب نداشتند

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: قبل از آمدنم قایقرانان ایرانی قدرت زیادی در آب نداشتند، اما الان شرایط خیلی فرق کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین تا کمتر از ۷ ماه دیگر آغاز می‌شود و ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرام کشورمان زیر نظر پدرو سنا مربی برزیلی که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

قبل از آمدنم به ایران قایقرانان ایرانی قدرت زیادی در آب نداشتند

پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره سطح ورزشکاران قبل از شروع بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بعد از اینکه من هدایت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران را بر عهده گرفتم سعی کردم ورزشکاران را از نظر مسائل فنی به سطح خوبی برسانم. خوشبختانه قایقرانان ایرانی در این مدت پیشرفت بسیار خوبی داشته اند. از نحوه انتقال و حرکاتی که در آب باید انجام دهند تا کار‌های بدنسازی که به وضوح قابل مشاهده است. قبل از اینکه به ایران بیایم قایقرانان ایرانی نمی‌توانستند قدرت خود را در آب به خوبی نشان دهند، اما الان شرایط خیلی فرق کرده و قدرت حرکتی آن‌ها بسیار پیشرفت کرده است.

در اردوی بندرعباس از نزدیک نظاره گر ورزشکاران خواهم بود

سرمربی تیم ملی قایقرانی درباره برگزاری اردوی ۴۵ روزه در بندر خمیر بیان داشت: هدف ما از برگزاری این اردو این است که من در آنجا از نزدیک می‌توانم عملکرد ورزشکاران را مشاهده کنم. تا قبل از این من از دور به نحوه عملکرد آن‌ها توجه می‌کردم، اما در اردوی بندرعباس به ورزشکاران در قایق خواهم بود و از نزدیک می‌توانم نکات فنی را به آن‌ها یادآوری کنم. در این مدت برای تیم ملی قایقرانی جوانان مشکلی پیش آمده بود که با کمک یکدیگر توانستیم آن را حل کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار