آقامیرزایی: آب‌های آرام هم مثل روئینگ با مشکل قایق رو به رو است

ملی پوش قایقرانی گفت: آب‌های آرام مثل روئینگ با مشکل قایق رو به رو است، اما به دلیل شرایط سخت اقتصادی امکان وارد کردن آن وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین تا کمتر از ۷ ماه دیگر آغاز می‌شود و ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرام کشورمان زیر نظر پدرو سنا مربی برزیلی که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

علی آقا میرزایی ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام ایران که در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشت درباره حضور پدرو سنا و اینکه آیا با آمدن او تغییر و تحولی در آب‌های آرام ایجاد شده است بیان داشت: هنوز تغییر و تحول چندان زیادی در تیم ملی به وجود نیامده است، اما از لحاظ فنی برنامه‌های ما متفاوت‌تر شده و شکل تمرینات سرعتی‌تر شده است. تمام تمرکز سنا بر روی مواد ۴ نفره ۵۰۰ متر و ۲ نفره ۵۰۰ متر است. با برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون قایقرانی انجام داده است امیدوارم بتوانیم قبل از بازی‌های آسیایی به مسابقات کاپ جهانی اعزام شده و با آمادگی بالایی به هانگژو برویم.

آب‌های آرام هم مثل روئینگ با مشکل قایق رو به رو است

ملی پوش قایقرانی آب‌های آرام درباره مشکلات این رشته قبل از شروع بازی‌های آسیایی بیان داشت: مهم‌ترین مشکل ما بحث حقوق ورزشکاران است و در توان رئیس فدراسیون نیست که بخواهد حقوق‌های قایقرانان را افزایش دهد، زیرا بودجه کافی برای قایقرانی وجود ندارد. دومین مشکل ما هم بحث قایق است. ما هم مثل ورزشکاران روئینگ با مشکل قایق رو به رو هستیم، اما به دلیل شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد امکان وارد کردن قایق‌های جدید وجود ندارد. همچنین مبالغی که گمرک بابت ترخیص قایق‌های می‌گیرد خیلی زیاد است و در توان فدراسیون نیست.


بیشتر بخوانید


قرارداد‌هایی که قایقرانان می‌گیرند در شان و شخصیت آن‌ها نیست

آقا میرزایی درباره رقابت‌های هفته اول لیگ آب‌های آرام هم که روز گذشته برگزار شد بیان کرد: با توجه به اینکه سطح رقم قرارداد‌های ورزشکاران نسبت به سال‌های گذشته کمی افزایش داشته است باعث شد انگیزه قایقرانان بالا برود. در هر صورت همین قرارداد‌هایی که قایقرانان می‌گیرند مانند رشته‌های دیگر مثل تکواندو، کاراته و والیبال نیست و امیدوارم روزی برسد که قرارداد‌های قایقرانان هم در خور شان و شخصیت آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار