استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرلوحه کار فرماندار جدید بویراحمد تعامل و همفکری لازم با مدیران اجرایی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید علی احمدزاده امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید بویراحمد در یاسوج گفت: انتظار می رود که مدیران اجرایی، نهادهای دولتی و جناح ها و جریان های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد فرماندار جدید بویراحمد را برای کمک به عمران و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان حمایت کرده و یاری دهند. 

او گفت: تغییر مدیریت ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد یک امر رایج و طبیعی بوده و به هیچ وجه به معنای نداشتن لیاقت و شایستگی مسئولان اجرایی نیست. 

استاندار گفت: فرماندار جدید بویراحمد به عنوان یک فرد انقلابی، ولایی و ارزشی سابقه کار جهادی را داشته و در سپاه و بسیج نیز خدمت کرده و جزو نیروهای باتجربه و اثرگذار در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بوده است. 

احمدزاده گفت: بر همین اساس فرماندار جدید بویراحمد توانایی لازم در عرصه اجرایی و عمرانی را داشته و می تواند با اجرای طرح های مهم و کلان تحولات چشمگیری در این شهرستان ایجاد کند.  

احمد زاده گفت: معیارها و ویژگی های لازم در فرماندار جدید بویراحمد برای پذیرش این مسئولیت وجود داشت هر چند که گزینه های متعددی معرفی شده بود. 

او گفت: لازم است که فرماندار جدید بویراحمد وابسته به هیچ جناح و جریان سیاسی، طایفه، قوم یا قبیله ای نباشد و همه مردم این شهرستان را در خدمت رسانی یکسان بداند. 

استاندار گفت: فرماندار جدید بویراحمد حق جانبداری از هیچ جناح و جریان سیاسی را ندارد و برای خدمت رسانی به مردم باید صادقانه، خالصانه، جهادی و شبانه روزی پا کار باشد. 

شهرام مهدوی مطلق فرماندار جدید بویراحمد نیز گفت: این مسئولیت به عنوان یک تکلیف به اینجانب واگذار شده و به دکمه های پیراهن و بندهای پوتین پاسداری ام افتخار کرده و آن ها را با هیچ پُست و مقامی عوض نمی کنم. 

او گفت: رویکرد اینجانب در مسئولیت جدید مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب بوده و شامل مدیریت جهادی، داشتن پیوست عدالت در تمامی ابعاد، مردم محوری، پرهیز از اشرافی گری، مبارزه جدی و اصولی با فساد به ویژه در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست، انقلابی گری و تأکید بر وحدت است. 

مهدوی گفت: وحدت تمامی جناح ها و جریان های سیاسی، طوایف و ایلات کهگیلویه و بویراحمد لازمه تحول در شهرستان بویراحمد بوده و  حلقه مفقوده برای پیشرفت و خروج آن از محرومیت و توسعه نیافتگی است. 

مهدوی مطلق گفت: اینجانب وابستگی به هیچ جناح و جریان سیاسی، طایفه، قوم و قبیله ای ندارم. 

مجید احمدی از اسفندماه ۱۳۹۹ تاکنون و کمتر از یک سال فرماندار شهرستان بویراحمد بود. 

در این آیین از خدمات مجید احمدی فرماندار بویراحمد تجلیل و با حکم سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرام مهدوی  مطلق به عنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد. 

شهرستان بویراحمد به مرکز شهر یاسوج دارای بیش از ۳۰۰ هزار تن جمعیت است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ازادی
۲۱:۱۹ ۲۱ دی ۱۴۰۰
باسلام ، اگر کسی بعنوان مسئول اذعان کرد که وابستگی حزبی و جناحی نداره ولی اینطور نبود در پیشگاه خداوند و ملت باید جوابگو باشد . ولی یک مسئول میتواند بدون درنظر گرفتن جناح فکری خود و بخاطر عدالت و رضایت مردم صادقانه کار کند . بنظر من یاسوج از محرومیت شدید رنج می برد ، جدیدا" نزاع و درگیری در آن شدت یافته وعلت آن جز مشکلات و ناراحتی های روحی و روانی و مادی و البته معنوی چیز دیگری نیست . آستانه صبر و تحمل مردم پایین امده و همدیگرو لت وپار میکنند . یه فکری بحال جوانان کنید ، فقر بیداد میکند .