در سومین سال شرکت خراسان جنوبی در طرح احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان، ۳ طرح از اساتید دانشگاه‌های استان پذیرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: در ۳ سال برگزاری این طرح در استان ۱۶طرح از اساتید دانشگاه های ملی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی بیرجند پذیرفته شده است.

به گفته او این طرح‌ها شامل "طراحی سامانه صحت سنجی تصاویر دیجیتال"، "طراحی و ساخت دستگاه پایش لحظه‌ای و آنلاین میزان آلاینده‌های تنفسی در محیط‌های صنعتی" و "پیشنهاد نوع ۳ (هنر اسلامی - تربیت اسلامی) الگوسازی آموزش کودکان نوجوانان بزرگسالان" است.

در این طرح دانشجویان برگزیده، با راهنمایی و مدیریت یکی از اساتید خبره، طی مدت نُه‌ماه به صورت گروهی برای حل یکی از مسائل کشور قدم بر می‌دارند.

احمدی زاده معتقد است دانشجویان و مستعدان برتر شرکت‌کننده در این طرح می‌توانند از مزایای دریافت ماهیانه ۱ تا ۲.۵ میلیون تومان در دوره اجرای طرح، کمک ۴۰میلیون تومانی به استاد و ۴۰میلیون تومانی برای خرید تحهیزات، استفاده از دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی و دریافت امتیاز فعالیت‌های نخبگانی بهره‌مند شوند.

 ثبت نام از دانشجویان در ششمین دوره طرح شهید احمدی روشن در خراسان جنوبی پایان پذیرفته، ولی پیرو موافقت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، برای خراسان جنوبی، در صورتی که هر کدام از طرح‌های احمدی روشن یک حامی و متقاضی پیدا کند و کارفرمایی تمایل به مشارکت در تشکیل و حمایت از هسته‌های نخبگانی داشته باشد، بنیاد آمادگی دارد پیشنهاده‌ها را بررسی و حمایت کند.

بنیاد ملی نخبگان در راستای رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان مستعد کشور برای ششمین سال طرح شهید احمدی روشن را برگزار می‌کند.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.