فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیر اندازی پلیس به شهروند بلوچ در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آن شهرستان را تکذیب کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -سرهنگ "حسن کیخا" گفت: به تازگی خبری کذب مبنی بر تیراندازی مأموران انتظامی ایرانشهر به یک شهروند بلوچ در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این فرماندهی در فضای مجازی منتشر شده است.

 راننده ۳۵ ساله یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حالیکه که بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود و آثار شلیک گلوله بر روی خودروی او نیز مشهود بود به پاسگاه مسجدحضرت ابوالفضل (ع) این فرماندهی مراجعه و اظهار می‌دارد که با خودروی شخصی خود در محور بزمان به نرماشیر در حرکت بوده که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای به خودروی وی نزدیک و یکی از سرنشینان ناشناس آن با اسلحه کلاش به سمت خودروی او تیر اندازی و به سرعت از محل متواری شده اند.

 بلافاصله فرد مذکور جهت مداوا به بیمارستان ایرانشهر منتقل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیر اندازی آغاز که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی می‌شود.

او گفت:انتشار هر گونه اخبار کذب در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی از مصادیق بارز اخلال در امنیت عمومی است و با عاملان آن به شدت برخورد میشود.

او  از شهروندان خواست از باز نشر این گونه اخبار در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار