مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: امسال سه هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در قالب خدمات حمایتی و سلامت به مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: از این میزان ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال کمک معیشت و مستمری ماهیانه بوده که به ۶۸ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

طوسی پرداخت ۵۵ میلیارد ریال برای بیمه تامین اجتماعی و روستایی به سه هزار و ۷۰۰ مددجو، پرداخت ۹۰۲ فقره کمک هزینه ازدواج به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال و ارائه ۱۵ هزار مورد خدمات درمانی و بهداشتی با پرداخت ۵۶ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد استان اعلام کرد.

او پرداخت ۶۰ میلیارد ریال ودیعه و اجاره مسکن در قالب بلاعوض و تسهیلات به یک هزار و ۸۰۰ خانوار را از دیگر اقدامات این حوزه دانست و گفت: کمک به یک هزار و ۳۰۰ خانواده زندانی نیازمند و تامین ۵۷۰ مورد لوازم ضروری زندگی مددجویان از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان در سال جاری است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: پرداخت ۳۶۰ میلیارد ریال کمک موردی به تعداد ۱۲ هزار مورد و پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال وام ضروری قرض‌الحسنه به تعداد ۲ هزار فقره از دیگر خدمات حمایتی ارائه شده به نیازمندان استان در سال جاری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.