سالن همایش فرهنگیان رودبار با ظرفیت ۳۰۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سالن همایش فرهنگیان رودبار با ظرفیت ۳۰۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با تمام وجود در آموزش و پرورش استان برای تحقق عدالت آموزشی و محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به وجود ۸ مدرسه کپری در شهرستان رودبار جنوب گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و رایزنی با خیرین تا یکسال آینده مدارس کپری در شهرستان رودبار جنوب برچیده خواهند شد.

رضایی با اشاره به نقش فضای آموزشی امن در تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری گفت: از مشارکت خیران و ظرفیت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس جهت بازسازی و مقاوم سازی مدارس سراسر استان به ویژه رودبار جنوب استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت دو مجتمع بزرگ شبانه روزی دخترانه و پسرانه در رودبار جنوب با کمک خیران خبر داد و گفت: خیران علاوه بر پرداخت هزینه ساخت این مدارس هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان را نیز متقبل شده اند.

رضایی تجهیز مدارس جنوبی به ابزار‌های آموزشی را نیز ضروری دانست و گفت: تجهیز مدارس ضروری است، اما نگهداری وسایل ضرورتی انکار ناپذیر‌تر است.

او بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص نگهداری از تجهیزات و اموال عمومی تاکید کرد و گفت: باید دانش آموزان را در زمینه نگهداری از اموال عمومی آموزش دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار