رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم کونگ فوتوآ این شهرستان با حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان همدان خوش درخشید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حمید رضا سپهری نیا گفت: بازیکنان این تیم ساکن روستای منگاوی از توابع بخش جوکار هستند که در این دوره از رقابت‌ها، محمد مهدی ترکمن و علی یاسین ترکمان مقام اول و مدال طلا و محمد یاسین یونسی، امیرعباس ترکمان و علی ترکمان مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

او گفت: بیژن روزبهانی، داور بین المللی ملایری هم طی حکمی برای قضاوت و داوری مسابقات کشتی بزرگسالان انتخابی جام تختی دعوت شد.

مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی جام تختی از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بیژن روزبهانی از مفاخر و پیشکسوتان این رشته ورزشی  و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

سپهری نیا گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، «ایرج مرادی» به عنوان سر داور و داور ارشد پرش‌ها در مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور انتخاب و معرفی شد.

به گفته او رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و مرادی با حضور فعال و قضاوت‌های عادلانه خود در این رقابت‌ها خوش درخشید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار