سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: تغییر کادر فنی هیچ ربطی به نتایج تیم ملی فوتسال در جام جهانی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان -  جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزار و وحید شمسایی،  بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و جایگزین محمد ناظم الشریعه شد. همچنین علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال باقی ماند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص کناره گیری از تیم ملی و انتخاب وحید شمسایی به جای او اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی با شمسایی در مسابقات پیش رو  موفق باشد. با توجه به این که قرارداد من با تیم ملی تا اسفند ماه بود، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند تغییراتی در کادر فنی تیم ملی فوتسال به وجود بیاورند. من هیچ صحبتی با عزیزی خادم انجام ندادم و تا جایی که اطلاع دارم قرار است تا چند روز باقی مانده طلب‌هایی که از تیم ملی دارم را پرداخت کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه چرا تا بعد از جام ملت‌های آسیا به او فرصت داده نشد بیان داشت: این تصمیمی بود که مسئولان فدراسیون فوتبال گرفتند و ما تابع نظرات آن‌ها هستیم. بالاخره هر آمدنی یک رفتنی هم دارد. در هر صورت تغییرات باعث پیشرفت می‌شود و به نظر من تغییر کادر فنی هیچ ربطی به نتایج تیم ملی فوتسال در جام جهانی نداشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار