استاندار لرستان گفت: ۳۷۴ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به پروژه‌های عمرانی استان تخصیص یافته است و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها گام موثری در راستای توسعه برداشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -فرهاد زیویار استاندار لرستان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: این تخصیص به صورت نقدی و به نسبت سالیان گذشته از رقم بالاتری برخوردار بوده است که در آینده نزدیک اثرات آن را به صورت محسوس شاهد خواهیم بود.

زیویار گفت: این اعتبار در زمینه تکمیل و راه اندازی پروژه‌های حوزه راه، پل سازی، استادیوم ها، کتابخانه، تالار مرکزی شهرستان خرم آباد و سایر طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان هزینه خواهد شد و بزودی پویایی پروژه‌ها در لرستان آغاز می‌شود.

او  افزود: تخصیص این اعتبار حاصل تلاش و پیگیری‌های مسئولین استان و ارائه گزارش وضعیت پروژه‌ها در سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت است.

استاندار لرستان با بیان اینکه این اعتبار در مرحله اول به استان اختصاص یافته است گفت: با دستور رییس جمهور، علاوه بر این رقم، اعتبارات تکمیلی در ۲ مرحله دیگر نیز به استان اختصاص خواهد یافت.

زیویار بیان کرد: برای به نتیجه رساندن مطالبات مردم و پروژه‌های استان ضروری است مسئولین با همت، کار و تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های مداوم اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.