معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد اختصاص یافت و انتظار می‌رود این طرح هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - احمدرضا دالوند در بازدید از پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: انتظار می‌رود این پروژه که یکی از نیاز و اولویت‌های کاری استان است هرچه سریعتر به نتیجه برسد بنابراین تلاش برای تسریع روند احداث آن ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان میگوید: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی به حساب قرارگاه خاتم الانبیا واریز می‌شود و قرار است تا پایان سال نیز اعتباراتی به این پروژه تخصیص داده شود.

علی رفیعی سرپرست پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: قرار است ظرف هفته آینده کار تاسیساتی و تهیه میلگرد‌های مورد نیاز پروژه انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: این پروژه مطالبه مردم و نمایندگان استان می‌باشد و تسریع در روند احداث آن ضروری است.

علی فرهادی گفت: در این دولت، اتفاقات خوبی درحال رخ دادن است و انتظار داریم با حمایت قرارگاه خاتم که همواره در پروژه‌های بهداشتی و درمانی نقش آفرینی کرده است این پروژه هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

بیمارستان نیایش خرم آباد در زمینی به مساحت ۱۰۷ هزار متر مربع و ۵۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخت در ۱۴ بلوک متفاوت با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند در حال ساخت است که پس از مدتی وقفه، هم اکنون با تزریق ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه، دوباره عملیات اجرایی ساخت پروژه کلید خورد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.