مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در بازدید از اماکن ورزشی باغملک قول مساعدت صد میلیون تومان برای تکمیل استخر شنای این شهرستان را داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰  مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه فرماندار باغملک، نماینده مردم ایذه و باغملک  از اماکن و هیأت های مختلف ورزشی شهرستان دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کردند.

دیدار نزدیک با برخی از ورزشکاران، جوانان و شنیدن مشکلات آنها و همچنین بازدید از سالن استخر نیمه کاره شهرستان باغملک، ورزشگاه شهدای هفت تیر  و دو سالن ورزشی چند منظوره از مهمترین بازدیدهای روز پنجشنبه بود.

قول مساعد جهت کمک به تکمیل و راه اندازی تنها استخر شنای شهرستان ، کمک به رفع مشکلات هیات‌های ورزشی و طرحهای نیمه تمام از خروجی جلسه روز پنجشنبه مدیران استانی ، شهرستانی و نماینده  مردم باغملک در خصوص ورزش شهرستان بود.

مشکل عمده ورزش شهرستان باغملک نبود و کمبود  امکانات و  نبود بودجه کافی برای هیات های ورزشی مختلف است که این امر سبب انجام بازدیدی از پروژه ها و طر ح های این شهرستان از سوی مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و مسئولان مربوطه  شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.