رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در کنارک گفت: بهسازی خانه‌های سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا کار سرعت گیرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علی نیکزاد در سفر امروز خود به بندر کنارک   گفت: بارندگی‌ها و سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان سبب تخریب ۲ هزار و صد و پنجاه واحد مسکونی شده است و ۲ هزار واحد مسکونی دیگر نیز در این منطقه نیاز به تعمیر دارد.

او می گوید: در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت با دستور رئیس جمهور مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای ساخت واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان تخصیص داده شود.

به گفته او  عملیات نوسازی و بازسازی این منازل با قید فوریت در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است و تا ۶ ماه آینده این واحد‌های مسکونی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: اقلام مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیلاب تهیه شده است و بزودی وارد بندر کنارک می‌شود.

نیکزاد با شاره به آبگرفتگی ۸۰ درصدی منازل کنارک گفت: برای سرعت گرفتن عملیات بازسازی و نوسازی سیمان مورد نیاز این واحد‌ها توسط بنیاد مستضعفان تامین خواهد شد.

او می گوید:در هر خانه با متراژ و مساحتی کم تقریبا چهار تا پنج خانوار مستقر هستند و این موضوع مشکلات را بیشتر کرده است.

به گفته نیکزاد بیشتر معابر شهر کنارک کم عرض و نیازمند تعریض است که برای رفع این مشکل نیز، در راستای تسریع در روند کار بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده، از مشاوران قوی دعوت به همکاری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار