معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان امروز ۲۴ دی ماه به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار  گفت: اعضای این سازمان جهت شرکت در انتخابات می‌توانند به وسیله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و رایانه به اینترنت متصل شده و به نامزد‌های مورد نظر خود رای دهند.

او می گوید: تعداد نامزد‌های نهایی برای شرکت در این رقابت انتخاباتی در سه گروه عمران (رشته‌های عمران، نقشه برداری و ترافیک)، گروه تاسیسات (رشته‌های تاسیسات مکانیکی و برقی) و گروه معماری و شهرسازی (رشته‌های معماری و شهرسازی) پس از طی مراحل قانونی ۱۳ نفر است که حدود ۵۰۵ نفر از اعضای سازمان استان می‌توانند به آنان رای دهند.

به گفته معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان   تعداد اعضای مورد نیاز هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هفت نفر شامل سه نفر در گروه عمران، ۲ نفر در گروه تاسیسات و ۲ نفر نیز گروه معماری و شهرسازی است.

او گفت:پس از پایان زمان قانونی انتخابات نتایج نهایی آن به تفکیک رشته و آرای ماخوذه اعلام خواهد شد.

او گفت: تمام سعی و تلاش این اداره کل بر این است تا فرآیند انتخابات در خور و شایسته اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان برگزار گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار