سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: من برای جنگیدن آمده و می‌خواهم فرایند جدیدی را در تیم ملی فوتسال به وجود بیاورم.

باشگاه خبرنگاران جوان - چهارشنبه هفته گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و او جایگزین محمد ناظم الشریعه شد. شمسایی در اولین اقدام خود باید فروردین ماه در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و بعد از آن شهریور ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌ها که به میزبانی کویت قرار است برگزار شود، شرکت کند.

در خصوص تغییر نسل تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا توضیح دهید؟

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی گفت: نسل قوی تیم ملی فوتسال که در چند سال گذشته کنار هم حضور داشته و موفق شدند در رقابت‌های بین المللی و آسیایی نتایج درخشانی کسب کنند، حالا در مسیر تغییر نسل قرار گرفته است. در چند روز گذشته از بزرگان فوتبال و فوتسال گرفته تا برخی از هنرمندان با من تماس گرفتند. از جمله با علی پروین و امیر قلعه نویی که صحبت می‌کردم به آن‌ها گفتم تغییر نسلی که در تیم ملی به وجود آمده است کار را برای من سخت می‌کند، اما من برای جنگیدن آمده و می‌خواهم فرایند جدیدی را در تیم ملی فوتسال فراهم کنم.

با عزیزی خادم در خصوص تیم ملی فوتسال صحبت کرده اید؟

در چند روز گذشته بار‌ها با عزیزی خادم جلساتی برگزار کرده ام و همه مبحث ما این بود که برای آینده تیم ملی فوتسال برنامه ریزی کنیم. تغییر نسل یک بار در سال ۲۰۰۵ به وجود آمد که باعث شد ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی نگیریم و به دنبال آن هم در جام جهانی هم حذف شدیم. بعد از تغییر نسلی که به وجود آمد باعث شد ما بعد از ۱۰ سال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم. در هر صورت ما آمدیم بسوزیم تا تیم ملی قدرتمندی برای آینده بسازیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار