با چند نکته ساده که در این خبر به آنها اشاره شده می توانید صفحه اینستاگرام خودتان را ارتقا دهید.

باشگاه خبرنگاران جوان - همه گیری کرونا باعث شد بسیاری از افراد تصمیم  بگیرند تا کسب و کار خود را  تغییر داده و به جای فروش حضوری محصولات خود را به صورت غیر حضوری در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام به مشتریان بفروشند اما  برای آن‌ها سوال پیش می‌آید چگونه اعتماد کاربران را بدست بیاورند و پیج خود را گسترش دهند.

به گزارش سایت techguide، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی برای مشاغل است. براساس گزارش‌ها، این برنامه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و به سرعت در حال رشد است. اینستاگرام از زمانی که برای اولین بار به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع به کار کرد، راه زیادی را پیمود و امروزه نیز برای کسب رضایت کاربران هر روزه قابلیت‌های زیادی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند.

همان طور که می‌دانید افراد زیادی هستند که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. به همین دلیل فرصت‌های زیادی برای کسب مشتری جدید از طریق این پلتفرم وجود دارد. اما چگونه می‌توانید کسب و کار خود را در اینستاگرام بیشتر تبلیغ کنید؟ در جواب این سوال باید گفت شما باید حساب کاربری خودتان را رشد دهید.

اینستاگرام از الگوریتم‌ها و قوانینی برای تعیین موفقیت حساب‌ها استفاده می‌کند که اگر از دستورالعمل‌ها پیروی کنید، می‌توانید پیج خود را گسترش دهید. در ادامه چند نکته در مورد نحوه استفاده از الگوریتم این برنامه برای رشد حساب‌ها آورده شده است.

با این ترفندها پیج‌تان را گسترش دهید

پست‌ها را زمان بندی کنید

اولین چیزی که در مورد الگوریتم اینستاگرام باید بدانید این است که پست‌های خود را زمان بندی کرده و در ساعت‌های مناسب عکس یا ویدئو خود را آپلود کنید. این کار باعث می‌شود پست‌های شما را کاربران بیشتری مشاهده کرده و در گیر پست شما شوند. در زمان‌هایی که کاربران یشترین فعالیت را دارند عکس‌ها یا ویدئو‌های خود را پست کنید تا بتوانند محتوای پیج شما را ببینند. انتشار پست حداقل دو بار در روز برای بهتر دیده شدن عالی است.

زمان بندی پست ها

از تمام ویژگی‌ها استفاده کنید

کاری که بسیاری از کاربران اینستاگرام انجام نمی‌دهند و به ضرر آنهاست، استفاده نکردن از همه امکاناتی است که اینستاگرام ارائه می‌دهد. روش‌های زیادی برای ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد، مانند استوری، ریلز، IGTV و لایو. هریک از این روش‌های پست کردن یا ویژگی‌ها، هدفی را دنبال می‌کنند و درک آنچه انجام می‌دهند، کلید رشد است.

به عنوان مثال، استفاده از Reels شما را در معرض دید صد‌ها کاربر به طور تصادفی قرار می‌دهد، حداقل تا زمانی که الگوریتم مشخص کند که کاربر چه محتوایی را دوست دارد. این برای هدف قرار دادن کاربران عالی است. از طرف دیگر استوری‌ها برای ایجاد تعامل با فالوور‌های شما هستند.

ریلز اینستاگرام

هشتگ‌ها حیاتی هستند

یکی دیگر از جنبه‌های بسیار مهم الگوریتم اینستاگرام هشتگ است. هر پلتفرم رسانه اجتماعی برای راحتی کاربران از هشتگ برای گروه بندی محتوا استفاده می‌کند. به همین دلیل است که باید در هر پست، هشتگ قرار دهید، به خصوص اگر می‌خواهید کاربران خاصی محصولاتتان را مشاهده کنند. هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید باید با محتوایی که منتشر کردید مرتبط باشد.

هشتگ در اینستاگرام

ایجاد تعامل

یکی از واقعیت‌هایی اجتناب ناپذیر در  اینستاگرام  ایجاد تعامل و تبادل است، بنابراین  هنگام استفاده از این پلتفرم بهتر است روابط عمومی خود را افزایش داده و دوستان مجازی پیدا کنید.  دستیابی به رشد اینستاگرام ممکن است دشوار باشد، اما می‌توانید با دنبال کننده‌های خود تعامل و تبادل داشته باشید. هنگامی که یک پست از طرف فالوور‌ها حمایت می‌شود، پست‌های آینده شما در فید Home برای آن دنبال کننده بالاتر ظاهر می‌شود.

تعامل یکی از معیار‌های کلیدی است که الگوریتم از آن برای تعیین کیفیت محتوای یک حساب خاص استفاده می‌کند. استدلال بسیار ساده است. اگر یک حساب کاربری تعامل زیادی دریافت می‌کند، احتمالاً به این معنی است که محتوا خوب است، بنابراین آن حساب رتبه بالاتری خواهد داشت.

اینستاگرام می‌خواهد همچنان کاربران را جذب کند. اگر یک حساب کاربری در حال تعامل با دیگران باشد به این هدف کمک می‌کند؛ بنابراین با قرار گرفتن در تعامل گروهی الگوریتم اینستاگرام به طور خودکار فالوور‌های بیشتری دریافت می‌کنید.

تعامل در اینستاگرام


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۷ دی ۱۴۰۰
از تمام شبکه های اجتماعی آمریکایی به ویژه اینستاگرام متنفرم