استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

پاسخگو نبودن مدیران، عذر بدتر از گناه

قناعت گفت:پاسخگو نبودن مدیران، عذر بدتر از گناه است و مدیری که پاسخگوی مطالبات جامعه نباشد، از جنس مردم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - استاندار خراسان جنوبی گفت: ما باید به این سمت برویم که بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فهم مشترک ایجاد شود، چرا انتفاع استان در این همراهی و همسویی، رقم خواهد خورد.

به گفته او کار‌ها باید در عین استقلال رسانه‌ها و دستگاه‌ها دنبال شود، اما هدف عالی، تعالی استان باشد.

قناعت می گوید: آن چه بیش از دیگر مشکلات، نگرانی ایجاد کرده، آسیبی است که به اعتماد مردم وارد شده و فاصله بین دولت و مردم نجومی شده است، لذا مهمترین تکلیف رسانه ها، برگرداندن این اعتماد به جامعه است.

استاندار خراسان جنوبی، پاسخگو نبودن مدیر را غیرمنطقی خواند و معتقد است پاسخگو نبودن مدیران، عذر بدتر از گناه است، مدیری که پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و مطالبات جامعه نباشد، از جنس مردم نیست و چنین مدیری در دولت سیزدهم هیچ جایگاهی ندارد و از رسانه‌ها هم این انتظار می‌رود که چنین مدیران کم تحرکی را به تکاپو وادارند.

استاندار خراسان جنوبی یک ماه پیش در دیدار بازرس کل و رؤسای ادارات ستادی اداره کل بازرسی استان بر رویکرد دولت سیزدهم بر سلامت، پاکدستی و شفافیت مدیران تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها در تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران در استان ، به هیچ وجه نباید کوتاه بیایید.

به گفته او  اگر قرار است استان پیشرفت کند باید در چارچوب اخلاق و ادب، مسایل را نقادانه به چالش بکشیم و نقاط قوت را در کنار مشکلات انعکاس دهیم.

 قناعت با طرح این پیشنهاد که هر کدام از رسانه‌های استان، یکی از محور‌های توسعه‌ای را هدف گذاری کنند، گفت: با معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها می‌توانیم به توسعه استان کمک کنیم.

استاندار، جذب سرمایه گذار را از اولویت‌های استان برشمرد و گفت: سرمایه گذار با پولی که می‌آورد و اشتغالی که ایجاد می‌کند، ضمن کمک به رفع بیکاری و درآمدزایی در جامعه و افزایش نقدینگی بانک ها، به امنیت استان نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام /  ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.