امکانات را برای بهبود نصیری پیشکسوت سابق کشورمان فراهم می کنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: آمادگی داریم که برای بهبودی و سلامتی محمد نصیری، تلاش کنیم و کمک‌های لازم را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - کیکاوس سعیدی پس از پشت سر گذاشتن ۶ ماه دوره سرپرستی سرانجام به طور رسمی از سوی رضا صالحی امیری به سمت دبیرکلی کمیته ملی المپیک منصوب شد. او پیش از این سمت خزانه‌داری کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت و علاوه بر این، ۲ دوره سابقه ریاست فدراسیون گلف را نیز در کارنامه دارد.

در خصوص سومین مراسم همایش کمیته ملی المپیک توضیح دهید و بگویید این مراسم به چه صورتی بود؟

سومین مراسم همایش این کمیته، امروز با حضور اساتید دانشگاهی و نخبگان ورزش در سراسر کشور برگزار شد. این همایش به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. اگر کسی نمی‌تواند به دلیل همه گیری ویروس در این همایش شرکت کند می‌تواند از طریق سایت کمیته ملی المپیک این مراسم را تماشا کند. ۶ پلن مختلف در خصوص کمیته ملی المپیک، آسیب‌های ورزشی، ورزش‌های معلولین و غیره، کار خود را شروع می‌کنند و به مدت ۲ روز این همایش برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ستاد عالی، ستادی راهبردی است که هدایت و هدف گزاری بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی را انجام می‌دهد. جلسات هر ۲ هفته یک بار و به صورت منظم برگزار می‌شود. در این جلسات ما گزارش‌های فدراسیون‌ها را بررسی می‌کنیم و سرپرست کاروان المپیک و پارالمپیک، گزارشی از روند جلسات فنی به ستاد ارائه می دهد و در آنجا تصمیمات راهبردی اتخاد خواهد شد. 

سلامتی محمد نصیری قهرمان سابق المپیک در چه وضیعتی است؟

ما برای این پیشکسوت خوش نام و با سابقه ورزشمان، آرزوی سلامتی داریم. صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از نصیری در بیمارستان عیادت کرد. آمادگی داریم که برای بهبودی و سلامتی ا، تلاش کنیم و کمک‌های لازم را انجام دهیم.

او اشاره کرد: قصد داریم از همایش‌های آکادمی بیشتر حمایت کنیم. در طول سال برنامه هایی خواهیم داشت و انشاالله در بهار سال آینده، بحث ترویج جنبش المپیک و ارزش آن‌ها را در دستور کار داریم. ما بحث ورزش قهرمانی را در قالب بازی‌های آسیایی دنبال می‌کنیم و به صورت جدی پیگیرش هستیم. سال آینده ۳ رویداد بازی‌های کشور‌های اسلامی با حضور ۵۵ کشور مسلمان که در مرداد ماه برگزار می‌شود را خواهیم داشت. در شهریور ماه بازی‌های آسیایی هوانگژو را داریم که ۴۵ کشور در آن حضور دارند. در آبان ماه نیز بازی جوانان آسیا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار