ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان آشتیان تشکیل جلسه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - جلسه مشترک شورای اداری و ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان آشتیان با حضور نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان تشکیل و در مورد برنامه‌های ایام الله دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه در زمینه برنامه ریزی و هماهنگی تشکیل کمیته‌های ۲۱ گانه ستاد دهه مبارک فجر، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین ارائه گزارش مرکز بهداشت شهرستان درخصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا، الزام کارکنان دولت به تزریق دوز سوم واکسن و استقرار دفاتر سلامت در ادارات با مسئولیت روسای ادارات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان در این جلسه ایجاد انسجام و اتحاد و امید آفرینی و توجه جدی به امر اشتغال در شهرستان را از وظایف مهم مدیران عنوان و تاکید کرد با توجه جنگ نرم دشمنان علیه بینات انقلاب، بایستی با عقلانیت و غیرت دینی در راستای حل مشکلات کشور و رفع موانع تلاش کرد.

بیاتی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم به مشکلات اقتصادی کشور و بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی و برنامه‌های دولت در حوزه تامین کالا‌های اساسی و معیشت مردم بر لزوم حضور موثر مسئولین در بین مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی و دوری از روزمرگی و پشت میز نشینی برای جذب منابع اعتبار تلاش نمایند.

بیاتی با اشاره به برنامه دولت درخصوص املاک مازاد از ادارات خواست با توجه به تضمین هزینه کرد اعتبارات این محل در شهرستان، در این خصوص همکاری کنند.

فراهانی سرپرست فرمانداری شهرستان هم با تشکر از زحمات مجموعه بهداشت و درمان در کنترل و مدیریت بیماری کرونا، بر اجرای برنامه‌های بدیع، ابتکاری و خلاقانه و مردمی اجرا شدن مراسم با حضور پرشور مسئولین و توجه ویژه به خانواده ایثارگران تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان حضور در بین مردم، تکریم ارباب رجوع، سکونت در شهرستان، حضور در مراسم ملی و مذهبی، صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ بین المال، حضور در مساجد، ملاقات عمومی با آحاد مردم، حمایت از اقشار آسیب پذیر را از اولویت‌های مهم کاری عنوان کرد.

او از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست درخصوص مشکلات و اولویت‌های شهرستان به ویژه الحاق اراضی ۴۸ هکتاری و حل مشکلات مسکن، استقرار اداره تعزیرات در شهرستان، تخصیص ماشین آلات موردنیاز تعاونی دهیاران، تقاطع‌های دوراهی کردیجان، راهجرد و انانجرد مجموعه شهرستان را یاری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار