‍ اجرای پویش کودکان سایبری در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از اجرای دومین مرحله پویش مردمی کودکان سایبری خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی گفت: همزمان با سراسر کشور، دومین مرحله پویش مردمی کودکان سایبری با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های اجتماعی و شیوه صحیح استفاده از فضای مجازی، همزمان با سراسر کشور از ۲۵ دی آغاز و تا ۳۰ دی ماه سال جاری در سطح استان اجرا می‌شود.

سرهنگ نصرتی گفت: با توجه به حضور کودکان در فضای مجازی و در راستای ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از این فضا و همچنین برای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح از فضای مجازی برای کودکان؛ ضروری است که والدین به این پویش توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کاهش شکاف دیجیتال بین خود و کودکان تلاش کنند.

وی گفت: پلیس فتا حامی کودکان در فضای مجازی است و باید تمام متولیان امر در خصوص آگاهی بخشی به کودکان همکاری لازم را داشته و باید حساسیت اجتماعی نسبت به وضعیت کودکان در فضای مجازی افزایش یابد تا کودکان با شناخت درستی از این فضا، گرفتار آسیب‌ها نشوند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی می گوید: امیدواریم با اجرای طرح پویش کودکان سایبری به اهدافی نظیر ارتقاء سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و موثر از فضای مجازی در خانواده‌ها و راهکار‌های اثربخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا به منظور بهره مندی بیشتر از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد جریان گفتمان سواد فضای مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرایم سایبری در کشور دست یابیم.

به گفته سرهنگ نصرتی هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir/CYBERKIDS به موضوعات مورد نیاز در حوزه کودکان دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.