مدیر شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان یزد گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع این صندوق به نیازمندان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - مجید طالبیان، گفت: با گردش وجه سپرده گذاری شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

به گفته طالبیان: تسهیلات پرداختی در زمینه کارگشایی، اشتغال، مسکن، فرهنگی و دانشجویی بوده است و در این مدت دو هزار و ۱۵۴ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

او گفت: هزار و ۲۴۷ مورد از وام پرداختی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ در قالب کارگشایی و حمایتی، ۲۹۱ مورد اشتغال، ۳۸۱ مورد تعمیر و ساخت مسکن، ۱۳۴ مورد ودیعه مسکن، ۱۰۰ مورد فرهنگی و دانشجویی بوده است.

طالبیان گفت: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد، و شماره تلفن‌های ۴ - ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این صندوق در نظر گرفته شده است.

طالبیان می گوید: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم افزار‌های کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار