سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۲۴ کمیته تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان ایلام تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور در نشست ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر استان گفت: تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب، حضور مردم در برنامه‌ها و محوریت مساجد از مهمترین رویکرد برنامه‌های دهه فجر است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود خدمات گسترده‌ای به اقشار مختلف مردم و دستاورد‌های بزرگ و عظیم در حوزه‌های مختلف داشته است، گفت: محور برنامه‌های گرامیداشت ستاد دهه مبارک فجر در استان بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی است و در این راستا مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند که در ایام الله دهه مبارک فجر، دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی را در استان منعکس کرده و برای مردم بازگو کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جذب و حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر امسال از اهمیت بسیار فوق العاده‌ای برخوردار است و در این راستا کمیته‌های مختلفی با رویکرد و محوریت جوانان و نوجوانان، مسئولیت ارائه برنامه‌های ویژه این قشر را برعهده دارند.

او با اشاره به اهمیت مساجد در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال، گفت: مساجد پایگاه و سنگر انقلاب اسلامی است و در راستای تداوم انقلاب اسلامی، لازم است که مساجد فعال و پویاتر از گذشته محل حضور اقشار مختلف مردم باشد و در این راستا باید برنامه‌های دهه فجر در سطح محلات با محوریت مساجد و حضور مردم برگزار شود.

چراغی‌پور گفت: ماحصل برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با حضور مردم ولایی و شهید پرور استان ایلام به منصه حضور خواهد رسید که بار دیگر با حضور باشکوه خود، نقش شوم انقلاب و استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و پیروی از فرامین ولایت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را به نمایش خواهند گذاشت.

او با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف و مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۴ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تشکیل شده و برنامه‌های دهه فجر با محوریت این کمیته‌ها در سطح استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.