معرفی سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان همدان

«محمد ضروری» امروز در مراسمی به عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان همدان معرفی و از خدمات «منصور ستوده» مدیر عامل سابق قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران در این مراسم گفت: وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی باید مورد توجه باشد که تاکنون نیز، در این راستاطرح های مربوطه در پیش گرفته شده است.

اتابک جعفری گفت:با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته، وضعیت آب، مناسب نیست و باید به لحاظ فکری و عملیاتی تلاش را افزایش داد و شرایط خوبی را برای حفظ منابع آبی ایجاد کرد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز گفت: در این روز‌ها مشکلات بسیاری در حوزه آب وجود دارد و طی چند ماه گذشته بارش‌های کمتر از میانگین بلند مدت را در استان همدان تجربه کرده ایم.

محمد ضروری گفت:استان همدان نزدیک به ۲۳ درصد از بارش متوسط بلندمدت عقب است و امسال سطح پوشش برفی در همدان بسیار کاهشی است و اکنون در وضعیت چالشی به سر می‌برد.

به گفته او حجم ذخیره آب در سد اکباتان بسیار نامناسب است و با همه این مشکلات، همکارانی قوی و پای کاری داریم که با همدلی می‌توان از این توان فنی و مهندسی بهره برد و سال آبی پیش رو را بدون کمترین تنش برای مردم سپری کرد.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای همدان نیز گفت: اقداماتی همچون اجرای طرح اضطراری برای عبور از بحران آبی همدان، ایجاد تعامل با سازمان برنامه و بودجه و جذب اعتبارات، افتتاح سد نعمت آباد، تکمیل طرح آبرسانی به تویسرکان، انتقال پساب شهر همدان و پلمب ۲۰ حلقه چاه نیروگاه مفتح، و انتقال پساب به پتروشیمی هگمتانه در این مدت اجرا شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار