نیروهای هوایی ارتش رژیم اشغالگر و نیروهای سازمان تروریستی سنتکام آمریکا بر فراز صحرا نقب رزمایش مشترک برگزار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - نیرو‌های هوایی رژیم صهیونیستی و نیروهای تروریستی ارتش آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام رزمایشی هوایی را بر فراز صحرای «نقب» برگزار کردند.

تایمز اسرائیل با استناد به ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: «نیرو‌های دفاعی اسرائیل و فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا هفته گذشته رزمایش هوایی مشترکی را بر فراز جنوب اسرائیل برگزار کردند و در آن شبیه‌سازی حملات هوایی و جنگ‌های هوایی انجام شده است.»

جنگنده‌های «اف-۱۶» و جت‌های جاسوسی «گالف استریم-۵۵۰» و گروه اسکادران قرمز و بالگرد تجهیزاتی بودند که بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در نقش دشمن فرضی در این رزمایش حضور داشتند. همچنین جنگنده‌های آمریکا حاضر در این رزمایش متعلق به نیرو‌های سنتکام در خاورمیانه بود.

«آمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، در این باره گفت: «ما در منطقه پیچیده‌ای زندگی می‌کنیم و تهدید‌های غزه، لبنان، سوریه و ایران بر سر ماست به همن دلیل برگزاری رزمایش اهمیت بسیاری دارد و بر نیروی هوایی تأثیر دارد.»

ارتش اسرائیل همچنین می‌گوید از طریق آموزش، همکاری و رشد متقابل «تیم‌های هوایی اسرائیل شانه به شانه با تیم‌های آمریکایی پرواز کردند و پاسخ‌های مشترک به تهدیدات هوایی و حملات به اهداف را شبیه‌سازی کردند. این رزمایش نقطه عطف مهمی در تقویت همکاری بین‌المللی و استراتژیک بین اسرائیل و نیروی هوایی آمریکا است و به آمادگی نیرو‌های ما کمک می‌کند.»

این در حالی است که به تازگی تحلیلگر نظامی «یسرائیل هیوم» با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اذعان کرد که دستاورد ارتش در این جنگ بسیار محدود بود.

بازتاب‌های شکست ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز ۲۰۲۱ به نوار غزه همچنان در میان محافل نظامی و سیاسی صهیونیستی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار