سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گروه سختی نصیب تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا شده است، اما صعود کردن از این گروه غیرممکن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان- محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره ارزیابی اش از گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، گفت:  گروه نسبتاً سختی داریم اما این طور نیست که بگوییم صعود کردن غیرممکن است. تیم ما ساختار خوبی دارد. باشگاه تلاش می‌کند که میزبانی را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود. تیم‌های خوب و قابل احترامی در گروه‌مان حضور دارند. کار سخت است. باید خودمان را آماده کنیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

درخواستی از سازمان لیگ برای تغییر بازی های سپاهان دارید؟ 

 هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده، حتی نمی‌دانیم نیم‌فصل دوم چه زمانی شروع می‌شود. البته شاید شفاهی گفته باشند اما قطعا اعلام نشده است.با توجه به شرایط یکی، 2 سال اخیر با برنامه خیلی سنگینی جلو می‌رویم به خاطر همین تیم‌هایی که نفرات بیشتر و برنامه بهتری دارند می‌توانند از این مرحله به خوبی عبور کنند. اگر بخواهیم با یک تعداد خاص به کارمان ادامه بدهیم قطعا به مشکل می‌خوریم اما اگر نفرات جایگزین داشته باشیم فکر می‌کنم می‌توانیم خوب کار کنیم. تیم‌های بزرگ دنیا در سال ممکن است 60 بازی انجام بدهند که این مسئله به برنامه‌ریزی خوب و نفرات جایگزین آنها برمی‌گردد.

آیا بازیکنی در فصل نقل و انتقالات به خدمت می گیرید؟ 

 ما در حد نیاز این کار را خوب انجام دادیم اما با این حال با توجه فشردگی نیم‌فصل دوم و برنامه، باید با کادر فنی و مدیریت در مورد همه چیز صحبت کنیم که ببینیم آیا نیاز است نفراتی را اضافه کنیم یا نه، نفرات‌مان به اندازه کافی خوب هستند و احتیاجی به این کار نیست. در کل کار سخت است و باید بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم.

نظرتان درباره غیبت سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ 

دلم می‌خواهد و امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود تا در آینده بتوانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار