استکی: برای بازی‌های آسیایی بوکس نیاز به ماساژور داریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در اردو‌هایی که برگزار می‌کنیم، ماساژور حضور دارد، اما نیاز داریم او در رقابت‌های خارج از کشور همراه ما باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی بوکس کشورمان خرداد ماه سال آینده باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که این رقابت‌ها می‌تواند به بوکسور‌های ما قبل از شروع بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین کمک بسیاری کند. دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس از روز شنبه آغاز شده است.

آیا ممکن است مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر کرونا لغو شود؟

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ما از چند روز پیش تمریناتمان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا شروع کردیم که قرار است خرداد ماه آغاز شود. بعید می‌دانم مسابقات لغو شود. هر چند هنوز تاریخ جدیدی برای شروع این رقابت‌ها اعلام نشده است و همچنین مکان برگزاری مسابقات هم مشخص نیست.

آیا مشکلاتی که تیم ملی بوکس از جمله نبود ماساژور داشت، حل شد؟

ثوری (رئیس فدراسیون بوکس) روز گذشته راجع به حضور ماساژور در تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که قرار شد تا چند روز آینده این مشکل حل شود. در هر صورت ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژوی چین نیاز داریم با تیم کاملی به این رقابت‌ها اعزام شویم. در اردو‌هایی که برگزار می‌کنیم ماساژور وجود دارد اما نیاز داریم او در رقابت‌های خارج از کشور همراه ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار