معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشورگفت: یکی از کار‌های اصلی در طی این سال‌ها که در سازمان نوسازی مدارس شکل گرفته رسیدگی به فضا‌های آموزشی عشایری کشور است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - داریوش ورناصری در آیین کلنگ زنی مجتمع شبانه روی دانش آموزی عشایری شهرستان سوران گفت: یکی از کار‌های اصلی در طی این سال‌ها که در سازمان نوسازی مدارس شکل گرفته رسیدگی به فضا‌های آموزشی عشایری کشور است.

او گفت:  اولویت اول ما در سال ۱۴۰۰، احداث فضا‌های آموزشی مربوط به عشایر هست، امروز که در خدمت شما هستیم این پروژه‌ها آغاز شده است و امیدواریم که با توجه به تامین اعتبار خوبی که صورت گرفته و با کمک همکاران ما در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و استان‌ها این پروژه‌ها در اسرع وقت انجام شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نخستین مورد حذف مدارس خشتی و گلی بود که هدف گذاری انجام شد و با توفیق الهی محقق شد؛ و الان ما می‌توانیم بگوییم که فضای آموزشی که از خشت و گل درست شده باشد در استان نداریم.

او گفت:  دومین مورد بحث مدارس شبانه روزی است که نتیجه بررسی کارشناسان این بوده که آنچه می‌تواند مشکل دانش آموزان خصوصاً دانش آموزان عشایری را حل کند، احداث خوابگاه و مدارس شبانه روزی است و در دستور کار قرار دارد.

او سومین مورد هم احداث هنرستان‌های فنی-حرفه‌ای و کار و دانش عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توجه ویژه‌ای که دولت و نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی نموده اند، هر چه سریعتر عملیاتی شود.

گفتنی است : همزمان با حضور معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در شهر‌های استان سیستان و بلوچستان عملیات ساخت ۷ پروژه عمرانی شامل ۳ مدرسه شبانه روزی در شهرستان‌های تفتان، خاش و سوران؛ ۲ هنرستان در شهرستان مهرستان و ۲ مدرسه در شهرستان خاش آغاز شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار