نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیشتر آمریکایی‌ها از عملکرد دولت جو بایدن در عرصه اقتصاد، مهاجرت و کنترل تورم ناراضی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان -نتایج تازه‌ترین نظرسنجی شبکه سی بی اس نیوز و مؤسسه یوگاو که روز یکشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد ۵۰ درصد آمریکایی‌ها از دولت جو بایدن، رئیس جمهور این کشور، ناامید هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی نیوزمکس، به موجب نتایج این نظرسنجی، ۶۲ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد اقتصادی بایدن ناراضی هستند و ۶۴ درصد عملکرد وی را در زمینه مهاجرت، نادرست می‌دانند.

به علاوه، ۷۰ درصد آمریکایی‌ها از اقدامات بایدن در مقابله با تورم ناراضی هستند و ۵۱ درصد از عملکرد وی در زمینه مقابله با همه گیری کرونا رضایت چندانی ندارند. ۶۲ درصد نیز اقدامات بایدن را در ارتباط با افغانستان نادرست می‌دانند.

تقریبا ۷۵ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند آمریکا در دوره ریاست جمهوری بایدن عملکرد خوبی نداشته است و تنها چهار درصد، اوضاع را بسیار مطلوب می‌دانند.

از سوی دیگر، اکثر آمریکایی‌ها یعنی ۵۴ درصد معتقدند بایدن به نیاز‌های افرادی (عادی) مانند آن‌ها اهمیت نمی‌دهد و ۳۵ درصد بایدن را نسبت به نیاز‌های خود کاملا بی توجه می‌دانند.

در این نظرسنجی، هیچ گروهی وجود نداشت که اکثر اعضای آن معتقد باشد سیاست‌های بایدن امسال اوضاع را بهتر کرده است. شمار آمریکایی‌هایی که معتقدند سیاست‌های بایدن نرخ تورم و اوضاع اقتصادی این کشور را بدتر کرده است، به ترتیب ۵۸ و ۵۲ درصد است. ۴۸ درصد شرکت کنندگان سیاست‌های بایدن را مسبب اختلافات سیاسی و ۴۸ درصد عملکرد وی را عامل مهاجرت غیرقانونی به آمریکا و از دست رفتن اعتبار و احترام آمریکا در جهان اعلام کردند و نزدیک به اکثریت آن‌ها معتقدند سیاست‌های بایدن اوضاع را بدتر کرده است.

در این نظرسنجی، ۷۰ درصد شرکت کنندگان گفتند مسیر پیشِ روی دولت بایدن برای افزایش محبوبیت وی، کاستن از نرخ تورم در آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۰
لعنت بر بایدن زندگی مار را خراب کرده یک گالن بنزین خدا تومن شده.
فدرال رزو امریکا میگه میگه 5 درصده دروغ میگن 30 درصد رو قیمت نان و خوراکی اضافه شده
قدر خودتون در ایران بدانید امریکا سرابی بیش نیست.
آخرین اخبار