معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموزان از مدارس سراسر کشور به عنوان سفیران سلامت مشغول فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - صادق ستاری‌فرد در ارتباط برخط با آیین افتتاحیه ششمین جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی در شیراز گفت: موضوع مشارکت دانش آموزان در برنامه‌ها و سیاست‌های تحولی بسیار مهم و ارزشمند است و باید به دنبال گسترش این مشارکت‌ها باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم تلاقی گرامیداشت هفته شورا‌ها با برگزاری ششمین جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی منجر به مشارکت گسترده در این جشنواره شود.

ستاری فرد گفت: موضوع استفاده از ظرفیت دانش آموزان در پیشبرد اهداف سلامت امری ضروری است که منجر به نتایج کاربردی می‌شود.

او گفت: یکی از چالش‌های مهم ما در حوزه سلامت مدارس بحث تامین نیروی انسانی متخصص است که باید با استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزی و آموزش آنان این خلا را پر کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت سفیران سلامت در کنار خیرین سلامت و جهادگران این عرصه می‌توانند به خوبی کیفیت سلامت در جامعه را ارتقا دهند.

ستاری فرد گفت: برای تحقق ساحت زیستی و بدنی و حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان باید برنامه‌ها و جشنواره‌های این چنینی را حمایت کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.