یک کمپین جدید می‌خواهد قبل از رمزگذاری End-to-End توسط شرکت‌های فناوری، از کودکان در مقابل کودک آزاری محافظت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک کمپین جدید با حمایت دولت انگلیس از غول‌های فناوری مانند گوگل و متا درخواست کرده که اجرای رمزگذاری End-to-End (E۲EE) را تا زمانی که مطمئن شوند راه‌هایی برای محافظت از کودکان در برابر سوء استفاده پیدا کرده‌اند، در سرویس‌های پیام‌رسانی خود متوقف کنند.

به گزارش فون آرنا، E۲EE پیام‌های ارسال شده را رمزگذاری می‌کند و آن‌ها را فقط برای فرستنده و گیرنده قابل خواندن می‌کند، حتی سازندگان اپلیکیشن یا مجریان قانون هم نمی‌توانند این پیام‌ها را بخوانند.

نگرانی کمپین No Place to Hide این است که اگر شرکت‌های فناوری E۲EE را در برنامه‌های پیام‌رسان خود پیاده‌سازی کنند، ممکن است شناسایی سوءاستفاده‌کنندگان از کودکان دشوارتر شود، زیرا شرکت‌های فناوری قادر به شناسایی پیام‌های حاوی مطالب کودک آزاری نخواهند بود.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که از E۲EE استفاده نمی‌کنند، محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان را شناسایی کرده و به مجریان قانون گزارش می‌دهند. آن‌ها می‌توانند ببینند چه پیام‌هایی از طریق برنامه پیام رسانی آن‌ها ارسال شده است و متوجه شوند که آیا کسی از خدمات آن‌ها برای آزار کودکان استفاده کرده یا خیر.

رمزگذاری داده ها

گزارشی در مارس ۲۰۲۱ با انجمن ملی پیشگیری از خشونت نسبت به کودکان انگلیس (NSPCC) به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌داد، از اکتبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰، بیش از ۹۴۷۰ مورد کودک آزاری در انگلیس، ولز، اسکاتلند و جزایر مانش وجود داشته که ۵۲ درصد از این تلاش‌ها در برنامه‌های متعلق به فیس بوک (متا) انجام شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار