رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برابر کارشناسی انجام شده سواری پراید به عنوان مقصر حادثه اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرهنگ مومنی گفت: ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد امروز ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا (ع) قبل از میدان آقا نور یک دستگاه سواری پراید به علت توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با گاردریل کناری بزرگراه برخورد و پس از انحراف به سمت چپ بزرگراه با یک دستگاه کامیون که در همان مسیر در حال حرکت بوده برخورد می‌کند، در اثر شدت ضربه وارده راننده حدوداً ۲۵ ساله و سرنشین ۲۶ ساله در محل حادثه فوت و برابر کارشناسی انجام شده سواری پراید به عنوان مقصر حادثه اعلام شد.

طبق گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، رانندگان توجه داشته باشند در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه خصوصاً در ساعات خلوتی معابر با سرعت کمتر از مجاز اعلامی محور حرکت کنند تا در صورت وقوع خطر بتوانند به سرعت وسیله نقلیه را کاهش داده و کنترل کنند و در ساعات تاریکی هوا که باعث کاهش دید رانندگان می‌شود با دقت و توجه بیشتری رانندگی کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی درسطح معابر شهری نباشیم.

پیشتر هم یک دستگاه خودروی میکسر حامل بار در محدوده بزرگراه شهید بابایی به دلیل توانایی کم راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا با جدول کناری بزرگراه برخورد و در ابتدای رمپ به پهلوی چپ واژگون شده بود.

فوت یک راننده بر اثر توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه + عکس

فوت یک راننده بر اثر توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه + عکس

فوت یک راننده بر اثر توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
پراید = ارابه مرگ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اگر پژو بود فوت نمیکردن؟ این چه حرفیه. سرعت بالا بعد برخورد به گارد ریل سمت راست و گاردریل سمت چپ بعد با کامیون تصادف کرده. روحشون شاد صحنه دردناکی بود. شب عید نزدیکه به خاطر زن و بچه و مادر و پدر یواش برانید
آخرین اخبار