ردیاب ایرتگ اپل پنهان شده در وسایل یک خانواده، دروغ راننده حمل بار را لو داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بیشتر داستان‌هایی که در مورد دستگاه ردیاب اپل (Apple AirTag) منتشر شده است درباره یافتن خودرو و سارقین بوده است که اکثرا برای تعقیب آن‌ها به کار رفته، اما به تازگی خبری منتشر شده که ماجرای لو رفتن دروغ یک راننده حمل بار را روایت می‌کند.

به گزارش فون آرنا، داستان از این قرار بود که یک ارتشی در آمریکا به همراه خانواده اش به یک پست جدید نقل مکان کرده و منتظر وسایل خود بودند و راننده نیز به آن‌ها گفته بود که ۴ روز دیگر به همراه اساس‌ها می‌رسد. اما چیزی که او نمی‌دانست این بود که مشتریانش در برنامه‌ریزی برای حرکت از کلرادو به نیوجرسی، یک AirTag را در داخل اقلام خود کار گذاشته بودند؛ و اینجا بود که وقتی آن‌ها با راننده تماس گرفتند و او گفت که به تازگی وسایل را از کلرادو بارگیری کرده و تا چهار روز دیگر به نیوجرسی می‌رسد، می‌دانستند که راننده دروغ می‌گوید.

آن‌ها با استفاده از برنامه Find my iPhone متوجه شدند که راننده در واقع تنها چهار ساعت با آن‌ها فاصله دارد و، چون مدرک خوبی داشتند به او فهماندند که از محل او اطلاع دارند.

ردیابی با AirTag اپل

با اینکه راننده فردا صبح آن روز وسایل آن‌ها را تحویل داد، اما آبرویش در فضای مجازی رفته بود. گفته می‌شود این داستان واقعی است و قرار نبوده که اپل با این خبر، AirTag را تبلیغ کند. شما هم می‌توانید این ترفند را در ذهن داشته باشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۳۰ دی ۱۴۰۰
راننده به جرم دروغگویی و کتمان حقیقت و وارد کردن خسارت مجازات بشه
آخرین اخبار