مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه سی ام دی ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین -سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی انتظامی استان گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و دوم بهمن ماه دریافت کرده اند باید راس ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه دوم بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس (حد فاصل عوارضی قم کاشان- و عوارضی قم تهران بعد از اداره راه و شهرسازی، معاونت وظیفه عمومی) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

تمامی مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون (مننژیت و کرونا)، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیرو‌های مسلح وسایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

محموله ۱۵ تنی گندم قاچاق در توقیف پلیس

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاده راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۱۵ هزار کیلو گرم گندم قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره کل غله بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

ارزش ریالی محموله کشف شده، بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

موتور سیکلت‌های قاچاق در توقیف پلیس

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از اقدمات سودجویانه تعدادی از واحد‌های صنفی در این خصوص، با هماهنگی قضایی لازم، بازرسی و نظارت از بنگاه‌های خرید و فروش موتور سیکلت در شهر قزوین را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران در حین بازرسی یکی از واحد صنفی، ۲ دستگاه موتور سیکلت قاچاق را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

ارزش ریالی موتور سیکلت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۰ کیلو حشیش درقزوین

سرهنگ عبدالمالکی گفت: شب گذشته ماموران گشت مبارزه با مواد مخدر حین گشت زنی هدفمند در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادرکردند.

راننده پراید پس از مشاهده ماموران قصد فرار داشت که طی تعقیب و مراقبت هدفمند پلیس خودرو متوقف شد.

ماموران در بازرسی از این خودر موفق به کشف ۱۰ کیلو حشیش از خودرو شدند و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.