دادستان سیرجان گفت: دستورات لازم برای تعیین و تکلیف فوری یک ام آر آی و بیش از ۳۰۰۰ تلویزیون در انبارهای منطقه ویژه اقتصادی سیرجان صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان به همراه نمایندگان دادستانی مرکز استان، استانداری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبار‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در حاشیه این بازدید بر تعیین تکلیف فوری کالا‌های متروکه و رسوب شده تاکید کرد و گفت: بر اساس ضرب الاجل تعیین شده گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با فوریت مکلف به طی تشریفات قانونی جهت تملیک کالا‌های رسوب شده و متروکه شدند.

محسن نیک ورز می گوید:در این بازدید اقلامی از جمله یک  ام آر آی و بیش از ۳۰۰۰  تلویزیون که از حدود ١۵ سال در انبار‌ها نگهداری می‌شد مشاهده گردید که در این رابطه دستورات لازم برای تعیین و تکلیف فوری این اقلام صادر گردید.

این مقام قضایی یکی دیگر از آسیب‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را عدم تفکیک منطقه تفریحی و گردشگری از منطقه محل استقرار واحد‌های تولیدی و انبار‌های کالا عنوان کرد  که  این امر احتمال خروج کالا و نتیجتا قاچاق کالا را فراهم می‌آورد.

به گفته او لازم است شرکت منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان اولین و با سابقه‌ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور با فوریت نسبت به اصلاح و ایجاد زیرساخت‌های مناسب نسبت به تفکیک منطقه مسکونی و تالار‌های پذیرایی از منطقه تولیدی و انبار‌ها اقدام نماید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار