مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

راه‌های اصلی ایلام با وجود بارش برف باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: با تلاش راهداران تمامی راه‌های اصلی باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -نورالله دلخواه گفت: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی بخصوص در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان، تردد در این مسیر‌ها بدون زنجیر چرخ موجب ایجاد راهبندان می‌شود، بنابراین رانندگان برای تردد در این مسیر‌ها حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

او گفت: جاده‌های ایلام - ایوان و ایلام - سرابله و برخی دیگر از محور‌های ارتباطی میزان بارش زیاد بوده که می‌طلبد رانندگان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: گروه‌های راهداری از اوایل امروز با امکانات و تجهیزات در سطح جاده‌های استان مشغول برف روبی، نمک پاشی و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران هستند.

دلخواه گفت: در برخی محورها، چون جاده ارتباطی ششدار لحظاتی ترافیکی ایجاد شد که با تلاش راهداران این محور بازگشایی و هم اکنون تردد به خوبی در جریان است.

او گفت: محور‌های کوهستانی، چون قلاجه و تونل آزادی نیز پاکسازی مسیر انجام شده و با توجه به لغزندگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل ایلام گفت: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل نمایند و از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری شود.

به گفته ملکی،مدیرکل هواشناسی ایلام سامانه سرد فعال در مناطق غربی کشور از جمله استان ایلام تا امشب فعال است.

بارش برف باعث اختلال در تردد جاده‌ها ولغو امتحانات داخلی مدارس برخی از شهرستان های ایلام نیز شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.