اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی تا ۱۵ بهمن برای واریز وجه مسکن ملی متقاضیان اراضی اوقاف اراک مهلت داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مهلت واریز وجه مسکن ملی برای متقاضیان اراضی اوقاف اراک را تا ۱۵ بهمن تمدید کرد.

بر اساس اطلاعیه جدید اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در اراضی اوقاف شهر اراک تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱۰/۱۵ فرصت دارند ۲۶ میلیون تومان حق پذیره اولیه مربوط به سازمان اوقاف و ۴۰ میلیون تومان دیگر را را واریز کنند.

بر این اساس مهلت زمان واریز وجه متقاضیان پروژه ۸۱۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر اراک که قبلا پیامک واریز وجه برایشان ارسال شده است (مبلغ ۴۰ میلیون تومان به حساب مسدودی متقاضی نزد بانک مسکن ومبلغ ۲۶ میلیون تومان بابت پذیره اوقاف) مهلت واریز وجه مبالغ فوق به مدت ۱۵ روز تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ برای آخرین بار تمدید می‌گردد.

بدیهی است واریز نکردن مبالغ فوق درموعد مقرر به منزله انصراف متقاضی تلقی گردیده و هرگونه مسئولیت عدم واریز وجه متوجه متقاضی خواهد شد و این اداره کل نسبت به جایگزین نمودن افراد واجد شرایط دخیره اقدام می‌نماید.

انتهای پیام / ج

 

 


بر اساس اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در اراضی اوقاف شهر اراک تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ فرصت دارند ۲۶ میلیون تومان حق پذیره اولیه مربوط به سازمان اوقاف را واریز کنند.

بر این اساس متقاضیان باید در این مهلت به سامانه pay.oghaf.ir مراجعه کرده و با درج کد ملی نسبت به پرداخت قبض با عنوان "واریز بابت طرح مشارکت مسکن ملی" اقدام کنند.

د راین اطلاعیه تاکید شده است که عدم واریز وجوه مذکور در موعد مقرر به منزله انصراف متقاضیان از طرح اقدام ملی مسکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حمید علی محمدی
۱۷:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
آخرین مهلت واریز 26میلیون تومن چه وقت هست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
چرا پیامک برا ما نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
ما تایید نهایی شدیم پس چرا پیامکی واسه ما نمیاد