نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به مؤسسات امنیتی این رژیم برای کمک به امارات دستور داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صیهونیستی در تماس با «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی برای کمک اطلاعاتی و امنیتی به امارات اعلام آمادگی کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این تماس تلفنی گفت: «برای کمک اطلاعاتی و امنیتی به منظور دفاع از امارات آماده‌ایم.»

نفتالی بنت افزود: «دستوراتی را به مؤسسات امنیتی اسرائیل برای تجهیز امارات به کمک‌های لازم صادر کرده‌ایم.»

این تماس تلفنی بنت درپی حمله موشکی و پهپادی چند روز پیش نیرو‌های یمنی به مناطقی در امارات و در پاسخ به تجاوز‌های آن در مناطق جنوبی یمن و تشدید تنش انجام شده است.

دوشنبه هفته جاری، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد در پاسخ به تنش‌های آمریکایی – سعودی و اماراتی، نیرو‌های مسلح این کشور توانستند، عملیات منحصر به فرد موفقی را به انجام برسانند.

وی گفت: «طی عملیات «توفان یمن» فرودگاه‌های دبی و ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت در المصفح واقع در ابوظبی در کنار شماری از پایگاه‌ها و تأسیسات حساس امارات هدف گرفته شدند. این عملیات با موفقیت با پرتاب ۵ موشک بالستیک بالدار و نیز شماری پهپاد به انجام رسید. نیرو‌های مسلح یمن امروز آنچه را که به کشور‌های متجاوز وعده داده بودند، مبنی بر این‌که ضربات دردناک تری خواهند خورد، اجرایی کردند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی برای کمک به امارات اعلام آمادگی کرده که «عصام مخول» رئیس مرکز مطالعات فلسطینی-صهیونیستی امیل توما در حیفا معتقد است، حملات پهپادی و موشکی به امارات برای تل‌آویو هم نگران‌کننده است، چون این باور وجود دارد که پهپاد‌ها و موشک‌هایی که قادرند به امارات برسند به سرزمین‌های اشغالی هم می‌رسند.

به عقیده وی، به یقین این حملات برای اسرائیل نگران‌کننده است و در بیانیه‌های صادر شده و اظهار نظر‌ها در رژیم اشغالگر این نگرانی‌ها عیان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
هیچ مومن مسلمان واقعی از یک رژیم سفاک کودک کش مظلوم کش جنایتکار صهیونیستی کمک نمی گیرد و با آن رژیم اشغالگر جعلی همپیمان نمی شود و در راستای منویات آن شیطان صفتان گام بر نمی دارد مگر آنکه مسلمان از دین خروجکردگان بدعت گذاران در دین منافقان خائنین به دین اسلام و مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص باشند که تکلیفشان کاملا مشخص است آنان هم همچون صهیونیستهای خبیث نکبت دشمنان جهان اسلام ناب محمدی ص محسوب می شوند و باید به زیر کشیده شوند و نابود شوند و در جهان اسلام ناب محمدی ص جایگاهی نخواهند داشت . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار