اندیمشک مهیا استقبال از کاروان‌های راهیان نور و ایام دهه فجر است

فرماندار اندیمشک از مهیاسازی شرایط استقبال از کاروان‌های راهیان نور و ایام دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جهانگیری گفت: برنامه‌های متنوع جهت گرامی داشت ۴۳ سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

فرماندار اندیمشک می گوید: در صورت ابلاغ از مرکز مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد و آذین بندی معابر میادین شهری ادارات برگزاری مراسمات محوری در مدارس در دستور کار مدیران مرتبط باشد.

به گفته او انقلاب اسلامی در دنیا بزرگترین انقلاب در دنیا بود و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم گفته شود نظام جمهوری اسلامی در طول این ایام خدمات ماندگاری در همه حوزه‌ها به مردم ارائه کرده است

این مقام مسئول گفت: شهرستان اندیمشک آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان نور و برگزاری برنامه‌های متنوع دهه فجر است و بالغ بر ۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در ایام دهه فجر در شهرستان اجرا خواهد شد.

گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، افتتاح چندین پروژه عمرانی و اشتغال زایی، بهره برداری از چند پروژه راهداری از برنامه‌های مهم ایام دهه فجر هستند.

 همه ما نسبت به خون پاک شهدا که در راه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی فدا کرده اند مسول هستیم و باید مراسمات دهه فجر را باشکوه برگزار کنیم تا بار دیگر دشمنان نظام را مایوس کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.