جاده‌های خراسان رضوی سفید پوش و لغزنده شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بیشتر جاده‌های اصلی استان سفید پوش و لغزنده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - ابراهیم نصری گفت: درحال حاضر بارش برف در جاده‌های قوچان، سبزوار، نیشابور، کاشمر و همچنین مسیر‌های پرتردد باغچه -تربت حیدریه، درگز-قوچان، کاشمر - نیشابور و مشهد-کلات گزارش شده است.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

او گفت: به دلیل شدت بارش برف در مسیر بجستان-فردوس تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ مجاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ترافیک در مسیر‌های ارتباطی استان روان گزارش شده است و هیچ مسیری نیز در پی بارش برف مسدود نیست.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از شب گذشته یک سامانه بارشی وارد استان شده و بارش‌ها به صورت برف و باران پراکنده در سراسر استان تا فردا ادامه خواهد یافت همچنین طی امشب و اوایل وقت فردا صبح شاهد پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب مناطق خراسان رضوی خواهیم بود.

به گفته او خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار