برترین‌های مسابقات سنگنوردی خوزستان معرفی شدند

مسابقات سنگنوردی خوزستان «جام فجر» در رشته‌های بولدرینگ و سرطناب، ٢٩ و ٣٠ دی‌ماه در محل مجموعه صعود‌های ورزشی تختی اهواز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  شرکت کنندگان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در 2 بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نیز نفرات برتر جهت حضور در رقابت های کشوری پیش رو معرفی شدند.

در رده سنی بخش پسران و در رشته سرطناب، سورنا مرادی، پارسا احمدی و سیدعلیرضا موسوی، در رشته بولدرینگ رده سنی نوجوانان آرش نوروزی، امیر نوروزی و اهورا شاه صنمی، در رشته بولدرینگ رده سنی آزاد امین قیریان، فرجاد علیمرادیان و رضا شریفی و در رشته سرطناب رده سنی آزاد امین قیریان، فرجاد علیمرادیان و آرش نوروزی، مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش بانوان رشته سرطناب و رده سنی نونهالان A، نگار کریمی، یسنا بویری و رها باقرپور، رشته سرطناب رده سنی نونهالان B، آوا کیانی، کیانا یزدانی و بهاره معظمی گودرزی، در رشته سرطناب رده سنی نوجوانان C و D، اسرا نادری، هستی کرناسی و پرند موسوی، در رشته سرطناب رده سنی آزاد کوثر طاهریان، شیدا آب بیدی و تبسم عابدیان فرد، در رشته بولدرینگ رده سنی نوجوانان B، تبسم عابدیان فرد، کوثر طاهریان و ستاره موذن و در رشته بولدرینگ رده سنی آزاد شیدا آب بیدی، ستاره آقایی و غزال حیدری کایدان، رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در پایان نیز از سوی عبدالرضا سپهری قهفرخی سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان با اهدای لوح تقدیر از نفرت برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.