مدیر کل اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضائیه گفت:در حال حاضر در ۵ کلانشهر کشور، اداره تصفیه و امور ورشکستگی راه اندازی و فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان، نوایی  با اشاره به اینکه ایجاد شعب ویژه اداره تصفیه و امور ورشکستگی در محاکم و تجدید نظر برای بهبود فرآیند رسیدگی و صدور احکام دقیق بسیار موثر است، گفت: در خصوص اعلام ورشکستگی و یا ادامه فعالیت شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی از این به بعد مسئولیت با اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان زنجان است.

او  بر ضرورت برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان این اداره و همچنین قضات و کارکنان محاکم تأکید کرد و گفت:آشنایی با قوانین، مقررات و تسلط بر امور و استفاده از نیرو‌های متخصص برای ارائه خدمات دقیق و سریع مورد توجه قرار گیرد.

به گفته نوایی صلاحیت اداره تصفیه صرفا موضوع ورشکستگی شرکت‌ها نیست، بلکه موضوع انحلال شرکت‌ها هم در صلاحیت این اداره است .

رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان زنجان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ۲۰ پرونده با موضوع اعلام ورشکستگی در استان زنجان تشکیل شده است، که اداره تصفیه و امور ورشکستگی زنجان با جدیت و بصورت دقیق به این پرونده‌ها رسیدگی و تعیین تکلیف خواهد کرد.

فتحی گفت: در استان زنجان پرونده مهم و سنگین با موضوع ورشکستگی نداریم.

او می گوید: دوره آموزشی با موضوع تصفیه و امور ورشکستگی برای کارکنان اداره تصفیه و امور ورشکستگی زنجان با حضور کارشناسان به مدت ۲ روز در استان  زنجان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.