سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تراکتور در فوتبال وضعیت خوبی ندارد و همه باید دست به دست هم داده تا تراکتور را از این وضعیت خارج کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال امشب برگزار شد و تیم مس سونگون در مصاف با فرش آرا موفق به پیروزی شد.

پس از بازی حمید بیغم، سرمربی مس سونگون درباره شرایط تیم‌های تبریز و به خصوص تراکتور که این روز‌ها وضعیت خوبی در مسابقات لیگ برتر ندارد صحبت‌هایی انجام داد. تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: کسانی که از تیم های تبریزی انتقاد می‌کنند، زمانی که پیروز می‌شویم با تیم کاری نداشته باشند اما زمانی که شکست می‌خوریم به جای اینکه انتقاد کنند بیایند کمک حال ما باشند. تراکتور تبریز در فوتبال وضعیت خوبی ندارد، الان وقتش است که مسئولان به این تیم کمک کنند. نباید درباره وضعیت این تیم انتقاد کرد، اتفاقا همه باید دست به دست هم داده تا تراکتور را از این وضعیت خارج کنند. از طرفی الان موقع کمک کردن به مس سونگون است، اما همه کنار کشیده و ما را زیر فشار گذاشتند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر روز یکشنبه ۳ بهمن ماه باید از ساعت ۱۵ به مصاف گل گهر سیرجان برود. تراکتوری‌ها تا قبل از بازی با شاگردان امیرقلعه نویی با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار