فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

امداد رسانی پلیس به ۱۴۵۰ خودروی گرفتار در برف

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: ماموران انتظامی استان در بارش‌های اخیر به ۱۴۵۰ خودروی گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سردار دلاور القاصی مهر، گفت: همزمان با بارش نزولات آسمانی و شرایط جوی هوا، پلیس برای کنترل و به حداقل رساندن حوادث جاده‌ای در حال آماده باش کامل قرار گرفت و اکیپ‌هایی از یگان ویژه و پلیس راه و راهور در کنار سایر سازمان‌های خدمات رسان در نقاط برفگیر و گردنه‌های استان مستقر شدند.

او گفت: طی چند روز گذشته و در جریان درگیرشدن برخی از محور‌های مواصلاتی استان بخاطر بارش برف و کولاک، پلیس به ۱۴۵۰ خودرو گرفتار در برف کمک و امداد رسانی کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امدادرسانی به رانندگان، رهاسازی خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ و راهنمایی مسیر‌های ایمن از جمله خدمات ماموران پلیس به رانندگان و سرنشینان خودرو‌های گرفتار در برف بوده است.

او با بیان اینکه، سلامت جان راننده و مسافران از هرچیز دیگری برای ما مهم تر است، گفت: در این ایام، تلاش کردیم از تردد‌های غیر ضروری و خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمن از جمله زنجیر چرخ جلوگیری شود.

او گفت: اطلاع‌رسانی عمومی برای افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث جاده‌ای با مشارکت سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به آحاد مردم از جمله اهداف پلیس در این ایام بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.